Táska-mesék - táskák, emberek, történetek

Egy táska tartalma sok mindent elárul a tulajdonosáról. Akaratlanul is. Vagy akarattal. Vajon tényleg tudjuk, hogy mi van benne? Vagy csak sejtjük? Táskák, emberek, történetek. Önismeret akcióban. Ha kíváncsi vagy magadra. Lelki színház kellékekkel.

Friss topikok

Zárak, lakatok, kulcsok …

2011.08.30. 20:44 Sufi

 — Zárkózott vagyok, na és? Nem mutatom meg magam, nem közeledek, mert félénk vagyok. Tartok attól, hogy esetleg nem kedvelsz majd, de miért baj ez neked? Nem mindegy? Én leszek magányos, én leszek szegényebb ingerekkel és élményekkel. Legyen ez így, én választottam, az én döntésem, téged ez nem érint. Hagyj, békén!

    Tényleg nem érint? Nem tudhatom, mi van benned, és ez félelmet, gyanakvást kelt. Egy sima felület vagy, ami mögé odatehetem mindazt, amit magamtól el szeretnék távolítani… te leszel mindaz a rossz, mindaz a gyanús, ami ebben a világban idegen.

-          ..., látom majd rajtad a gyanakvást, és még tartózkodóbb leszek.

-      Pontosan. Én pedig ettől még inkább idegennek, furcsának látlak majd… Így sose fogunk találkozni, de nem baj. Ha így akarod. Csak azt ne mondd, hogy ez engem nem érint.

Szólj hozzá!

Címkék: zárkózott

A bejegyzés trackback címe:

https://mivanataskadban.blog.hu/api/trackback/id/tr173191496

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása