Táska-mesék - táskák, emberek, történetek

Egy táska tartalma sok mindent elárul a tulajdonosáról. Akaratlanul is. Vagy akarattal. Vajon tényleg tudjuk, hogy mi van benne? Vagy csak sejtjük? Táskák, emberek, történetek. Önismeret akcióban. Ha kíváncsi vagy magadra. Lelki színház kellékekkel.

Friss topikok

A telefonok telefonja

2011.10.02. 05:35 zulfi

 Van a táskámban két telefon. Az egyiken csak ő hív. Ő adta. Mert akkor ingyen tud hívni. De néha otthon hagyom. Szerintem véletlen. Szerinte nem. Szerinte ha otthon hagyom "azt" a telefont, akkor nem akarok vele beszélni meg találkozni. Pedig én csak elfelejtettem eltenni. Mert rohantam. De ha a másikon hívom, akkor nem veszi fel. Este ha hazaérek akkor felhívom "arról" a telefonról. Akkor felveszi. Ma megint nem találkoztunk. Mert otthon hagytam. Este meg elmondta, hogy tulajdonképpen beteg volt, és nem is akart sehová se menni. Most akkor mi van? Miért nem ezt mondja? Szegény telefon.

Szólj hozzá!

Címkék: telefon függőség szerelem távkapcsolat

A bejegyzés trackback címe:

https://mivanataskadban.blog.hu/api/trackback/id/tr503271241

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása